Připadá vám to jako marketingový titulek? No ale on to je marketingový titulek. A proč by nebyl – když je to pravda?
Ano – v součinnosti s PPC, ale to je na tom to důležité. Pokud chci dělat PPC optimalizaci rozpočtů, musím vědět jaká jsou důležitá slova a fráze pro mé zákazníky. A tady samozřejmě – pro zákazníky, ne pro můj produkt. Víme všichni, jaké obrovské objemy informací se na nás denně valí. S příchodem umělé inteligence a jazykových modelů exponenciálně. Jaký objem se ukládá na internetu, na nejrůznějších WEBech o kterých v této chvíli nemáme ani ponětí. Nejen co za informace ty weby obsahují, ale že vůbec existují. A samozřejmě, že ve stejné situaci jsou i vaši zákazníci je jasné. A ti potenciální, kteří o vás v životě neslyšeli – tak ti obzvlášť. Právě tyhle zákazníky potřebujete oslovit. Ze stejného důvodu samozřejmě já prezentuji svoji práci. Ano i já mám klienty, u kterých se nám společně daří nalézt vhodnou kombinaci PPC kampaní a úprav jejich WEBu z pohledu SEO optimalizace tak, abychom dosáhli kýženého výsledku. Jak v SEO, tak i v PPC. Tedy aby ten můj [jejich] WEB byl vidět na vyšších pozicích SERPu, aby zaujal.
Má SEO smysl zrovna pro mne?
Na to neexistuje jednoznačná odpověď. Jsou WEBy, které jsou natolik specifické produktem, nebo zaměřením, že asi žádnou optimalizaci nepotřebují. Vystačí si s tím, že o sobě dají vědět. Ale jestli k takovým patříte zrovna vy – to zjistíme až na základě SEO konzultace, nebo SEO Auditu. Vlastně stačí, když připustíte, že vy jste odborník v tom vašem podnikání. Víte kdo je vaše konkurence, víte jak se od ní zrovna vy odlišujete.
A proč prosím se s touto konkurencí přetlačujete v rámci Google Ads a vzájemně si navyšujete cenu za proklik klienta (CPC). A to ještě teoretického, který uteče za pár vteřin? Co se takhle raději pustit do vylepšování vaší ONLINE strategie ne jen velikostí rozpočtu, ale zvláště SEO optimalizací stránek, textů. Úpravou toho, co se dnes v tom mraku informací ztrácí. Minimálně se ode mne dozvíte, jak na tom jste. Víte to dnes?