Zlepšení pozice a SEO optimalizace WWW stránek pro vyhledávače
v regionu Kolín...
Proč SEO v Kolíně
Kolín přece není z Prahy tak daleko. Jedná se o průmyslové město s automobilkou a rozvinutým průmyslem a službami, kde je přece potřeba být konkurenční a umět oslovit zákazníky. Nejen na centrálním náměstí, nebo ve FUTURUM. SEO Optimalizace a zlepšení pozice WWW stránek pro vyhledávače je služba vhodná pro kohokoliv. Není jen SEO Kolín. I města v širším okolí dnes nabízí širokou škálu služeb a výroby a každý produkt nebo služba musí být vidět v online prostředí. A můžete si zaplatit PPC specialistu a nebo optimalizovat své stránky v rámci SEO optimalizace. V ideálním případ obojí – PPC i SEO. Mý klienti jsou a mohou být firmy z Kolína, ale i Kutné hory. Ani Český Brod nebo Kozojedy není problém. Základní hodnotou práce a prezentace na internetu je přece fakt, že ONLINE opravdu může být odkudkoliv…
Jsem flexibilní a velice rád se s vámi domluvím i na osobní schůzce. U některého typu širší spolupráce je to naopak velmi vhodné = sednout si společně, probrat veškeré prvky internetové prezentace, které klient považuje za klíčové z pohledu jeho obchodních cílů a strategie. Pokud jste firma s lokálním působením, zvláště u služeb, bylo by zásadní chybou si myslet, že to, co funguje v rámci SEO pro Kolín, bude fungovat i pro Kutnou horu nebo právě ty Kozojedy. A pro optimalizaci PPC kampaní je lokální působení na klienta naprosto zásadní.
SEO pro Kolín - to znamená přemýšlet o klientech
Potřebujete optimalizovat své stránky a jste firma působící v Kolíně? Pokud jste alespoň trochu úspěšní ve svém oboru pak víte, že ve vašem případě je nezbytné pečlivě analyzovat zákaznické skupiny, které jsou v tomto „automobilovém regionu“ velmi široce rozložené. A předpokládám, že jste svůj segment už našli a naučili se v něm podnikat. Pak je vám jasné, že je potřeba, aby vaše internetová prezentace měla potravu pro internetové vyhledávače. Region kolem Kolína a Kutné hory není úplně malý a tak asi lze analyzovat dostatečný rozsah dat pro vaše rozhodování. Určitě vnímáte obchodní potenciál a tedy prostor k analýze a návrhu nejen PPC strategie, ale i SEO optimalizace. Protože všechna data vám mohou ukázat, co si vaši zákazníci myslí, co dělají, co chtějí.
A jako konzultant a SEO optimalizátor vám můžu i díky rozsahu svých referencí pomoci v analýze vašich dat, pro správné manažerské rozhodování. Jakým způsobem je vhodné dále rozvíjet vaši online prezentaci. A právě díky PPC optimalizaci ale i vhodným SEO úpravám vašeho WEBu můžete dosáhnout maximálního efektu vložených investic.
Regionální PPC optimalizace pro region Kolín a Kutná hora
Pokud je u SEO optimalizace potřeba vnímat regionální odlišnosti v potřebách zákazníka hledajícího vaši službu nebo produkt, tak u PPC kampaní to platí několikanásobně. Určitě už máte svoje zkušenosti s PPC reklamou (jinak byste asi tady nebyli…) a víte, že se právě v oblasti PPC dá utratit velmi mnoho finančních prostředků s výsledkem, který se ne vždy dá dobře měřit. Je to samozřejmě možné a já vám v této oblasti rád pomůžu. Nicméně platí i ta část o datových zdrojích. Jako PPC specialista vám pomůžu se správným nastavením PPC kampaní. Analyzujeme vztah vašeho podnikatelského záměru k požadavkům klientů, najdeme ta správná klíčová slova ale i vhodné texty pro PPC reklamní sdělení.
Za důležité považuji i svoje zkušenosti z vrcholového obchodního managementu, které můžeme společně využít pro vhodné propojení online strategie marketingu na vaši celkovou obchodní strategii.
Možný rozsah PPC a SEO služeb pro region Kolín a Kutná hora
Předpoklady úspěšné a efektivní spolupráce
SEO ani PPC optimalizace není samostatná práce PPC specialisty. Za základní považuji nezbytnou provázanost s obchodními a marketingovými cíli společnosti. Současně je dobré si uvědomit, že SEO optimalizace znamená průběžnou optimalizaci, která sama o sobě může zabrat/zabere i několik měsíců. Navrhnout strategii, případně základní body lze samozřejmě v kontextu úvodní analýzy. Databáze jednotlivých vyhledávačů i celkový trh je ale živý organizmus a WEB klienta by měl dobře a flexibilně reagovat na změny.
Za nejdůležitější body považuji
- A) zlepšení obecné pozice WEBU klienta v rámci vyhledávání,
- B) stabilizaci pozic jednotlivých stránek a jejich vyhodnocení
- C) výběr klíčových slov relevantních k obchodním cílům klienta
- D) analýzu slovních spojení hledaných zákazníkem na WEBu přímo (Search) tak i v rámci PPC kampaní. (to jistě víte, že není totéž…)
Další společné cíle se pak budou lišit podle toho, zda je váš zákazník ze segmentu B2B (podnikatelský subjekt), případně B2C (koncový zákazník). Zda primárním cílem je oslovení a získání pozornosti, nebo přímý nákup/prodej. Všechny tyto možnosti spolupráce můžeme vzájemně vyladit v rámci úvodní PPC a nebo SEO analýzy.