Zlepšení pozice a SEO optimalizace WWW stránek pro vyhledávače
v regionu Brno a Morava...
I v Brně je potřeba SEO
SEO Optimalizace a zlepšení pozice WWW stránek pro vyhledávače je služba vhodná pro kohokoliv. Ani SEO Brno není výjimkou. Mý klienti jsou a mohou být firmy z Brna, Ostravy nebo Mohelnice. Ani Šumperku se nevyhýbám. Základní hodnotou práce a prezentace na internetu je přece fakt, že ONLINE opravdu může být odkudkoliv…
Jsem flexibilní a velice rád se s vámi domluvím i na osobní schůzce. Zvláště, když existuje přímé vlakové spojení. U některého typu širší spolupráce je to naopak velmi vhodné = sednout si společně, probrat veškeré prvky internetové prezentace, které klient považuje za klíčové z pohledu jeho obchodních cílů a strategie. Pokud jste firma s lokálním působením (zvláště u služeb), bylo by zásadní chybou si myslet, že to, co funguje v rámci SEO pro Brno, bude fungovat i pro Olomouc nebo Blansko. A pro optimalizaci PPC kampaní je lokální působení na klienta naprosto zásadní.
SEO Brno - to znamená působnost jižní Morava i dále
Potřebujete optimalizovat své stránky a jste firma působící v Brně? Pokud jste alespoň trochu úspěšní ve svém oboru pak víte, že konkurence vám dýchá na záda klidně i z Blanska nebo Boskovic. A předpokládám, že jste se s tím naučili žít a podnikat. Pak je vám jasné, že je potřeba, aby i vaše internetová prezentace měla dobře „nabito“ pro uživatele internetového vyhledávání. Na druhou stranu jste firma, která má k dispozici zajímavý objem a obchodní potenciál Česka. A také máte pro své rozhodování velmi zajímavý objem dat. Je jen pár regionů v Česku které mají stejný nebo vyšší obchodní potenciál a tedy dostatečná data k analýze a návrhu PPC strategie, ale i SEO optimalizace. Protože všechna data vám říkají, co si vaši zákazníci myslí, co dělají, co chtějí.
A jako SEO konzultant vám můžu i díky rozsahu svých referencí pomoci v analýze těchto dat, ve správném manažerském rozhodování. Jakým způsobem je vhodné dále řídit svoji online prezentaci. A právě díky PPC optimalizaci ale i vhodným SEO úpravám vašeho WEBu můžete dosáhnout maximálního efektu vložených investic.
Regionální PPC optimalizace pro region Brno a jižní Morava
Pokud je u SEO optimalizace potřeba vnímat regionální odlišnosti v potřebách zákazníka hledajícího vaši službu nebo produkt, tak u PPC kampaní to platí několikanásobně. Určitě už máte svoje zkušenosti s PPC reklamou (jinak byste asi tady nebyli…) a víte, že se právě v oblasti PPC dá utratit velmi mnoho finančních prostředků s výsledkem, který se ne vždy dá dobře měřit. Je to samozřejmě možné a já vám s tím vyhodnocováním rád pomůžu. Nicméně platí i ta část o datových zdrojích. Jako PPC specialista vám pomůžu se správným nastavením PPC kampaní. Analyzujeme vztah vašeho podnikatelského záměru k požadavkům klientů, najdeme ta správná klíčová slova ale i vhodné texty pro PPC reklamní sdělení.
Za důležité považuji i svoje zkušenosti z obchodního managementu, které můžeme společně využít pro vhodné propojení online strategie na vaši celkovou obchodní strategii.
Možný rozsah PPC a SEO služeb pro Brno a jižní Moravu
- Konzultace Google Analytics zdarma
- Konzultace PPC Marketingu zdarma
- Činnost PPC specialisty
- Správa PPC kampaní
- Copywriting a PR texty
- GA4 - Google Analytics
- Klíčová slova v textu
- Návrhy klíčových slov
- Google Ads
- Konverze a konverzní cíle
- SEO Optimalizace
- Pravidelný SEO a PPC monitoring & reporting
- Reference
- Kontakty
Předpoklady úspěšné a efektivní spolupráce
SEO ani PPC optimalizace není samostatná práce PPC specialisty. Za základní považuji nezbytnou provázanost s obchodními a marketingovými cíli společnosti. Současně také SEO optimalizace znamená průběžnou optimalizaci, která sama o sobě může zabrat/zabere i několik měsíců. Navrhnout strategii, případně základní body lze samozřejmě v kontextu úvodní analýzy. Databáze jednotlivých vyhledávačů i celkový trh je živý organizmus a WEB klienta musí dobře a flexibilně reagovat na změny.
Za nejdůležitější body považuji
- A) zlepšení obecné pozice WEBU klienta v rámci vyhledávání,
- B) stabilizaci pozic jednotlivých stránek a jejich vyhodnocení
- C) výběr klíčových slov relevantních k obchodním cílům klienta
- D) analýzu slovních spojení hledaných zákazníkem na WEBu přímo (Search) tak i v rámci PPC kampaní. (to jistě víte, že není totéž…)
Další společné cíle se pak budou lišit podle toho, zda je váš koncový zákazník ze segmentu B2B (podnikatelský subjekt), případně B2C (koncový zákazník). Zda primárním cílem je oslovení a získání pozornosti, nebo přímý nákup/prodej. Všechny tyto možnosti spolupráce můžeme vzájemně vyladit v rámci úvodní PPC a nebo SEO analýzy.