SEM – Search Engine Marketing

Rychlost načtení stránek

Search engine marketing (SEM) je vlastně přesně ta oblast marketingu (a obchodu!), kterou dělám. [dobře popsáno ve Wikipedii]. Tedy kombinace SEO optimalizace stránek a optimalizace také v oblasti PPC inzerce. Já se nicméně domnívám, že základním cílem Search Engine Marketingu je zlepšení obchodních výsledků zadavatele. SEM není samospásné tím, že přivede více uživatelů a čtenářů. Jeho výsledkem by měl být obchodní úspěch. Cílem tedy je maximalizovat efektivitu stránek pro jejich tvůrce. Samozřejmě zásadně rozdílný bude pohled na WEB stránky a SEM u truhlářství a nebo eshopu s oblečením. Tedy i SEM, jako kombinace dvou rozdílných přístupů k prezentaci uživatele bude závislé ve svém obsahu na konkrétních požadavcích klienta.

Štítky:  

Sdílej :

SEO akademie

Využijte sílu SEO a PPC s naší akademií

Objevte nejnovější trendy a osvojte si strategie, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výsledků ve vyhledávačích i placených reklamních kampaních

Google Ads - Adwords

Google AdWords – Google Ads

Ing. Ivo Ščuka

Napsali o mně

hodnotící faktory Google

Jaké jsou nejdůležitější hodnotící faktory Google?