Webové stránky musí zaujmout obsahem. To je jasné. Ale také být bez chyb a slabých míst.
Prodejnost projektu lze na WEBu ovlivnit:
✅Daří se vám prodávat pomocí vaší online prezentace?
✅Lze jednoduše ověřit pozici vašeho projektu ve vyhledávačích?
✅Lze vytvořit opravdu dobré stránky, kterých si bude všímat Google , Seznam i Binq a hlavně klienti?
✅Jsou vaše stránky vidět před konkurencí?
Chcete prodat svůj bytový nebo kancelářský projekt co nejdříve a za co nejlepší cenu? Pak potřebujete mít kvalitní online prezentaci, která zaujme potenciální zákazníky i vyhledávače jako Google, Seznam nebo Binq. Informace, které poskytují vaše webové stránky musí být hodnotné. Natolik zajímavé, že se k nim uživatelé budou (chtít) rádi vracet a v ideálním případě je sdílet s ostatními čtenáři nebo uživateli vašich služeb.
Pojďte si jednoduše otestovat, jak jste na tom nyní:
1. Zkontrolujte technickou stránku vašeho webu
Hlavním cílem kontroly (SEO Auditu) je poskytnout vám přehled o tom, jak dobře je váš web optimalizován pro vyhledávače. Tímto způsobem můžete identifikovat příležitosti ke zlepšení a efektivněji řídit vaše úsilí. Nyní se zaměříme na technickou stránku webu. Cílem je odstranit překážky, které brání vašemu webu dosahovat vysokých pozic ve vyhledávačích. Prvním krokem je zajistit, aby váš web byl rychlý, funkční ale i přizpůsobený mobilním zařízením. To jsou základní technické faktory, které ovlivňují vaše umístění ve vyhledávačích i spokojenost návštěvníků. Můžete si snadno ověřit technickou kvalitu vašeho webu pomocí nástroje PageSpeed Insights. Zadáte adresu vašeho WEBu a hned uvidíte výsledky. Pokud máte hodně červených čísel v metrikách, je potřeba dané technické parametry vylepšit. Kolik z parametrů METRIKY máte v červených číslech – tipuji 3 a více 😎
2. Ověřte si indexaci vašich stránek
Dalším krokem je ujistit se, že váš web je správně indexován vyhledávači. To znamená, že vaše stránky jsou zařazeny do jejich databází a mohou se objevit v jejich výsledcích, v SERPu. K tomu sice potřebujete mít účet Google Search Console, kde můžete sledovat stav indexace vašich stránek, ale nebojte se, není to nic složitého. Pokud vidíte v záložce Stránky položku Neindexováno a důvody jako Stránka s přesměrováním; Nenalezeno (404); nebo Vyloučeno značkou noindex, je potřeba to napravit. Možná máte kvalitní stránky obsahem, ale nikdo o nich neví. Ani Google ne.
3. Je web optimalizován pro mobilní zařízení?
V dnešní době je velmi důležité mít web, který se dobře zobrazuje na mobilních zařízeních. Více než polovina návštěvníků vašeho webu pravděpodobně používá smartphone nebo tablet. Zůstaňte tedy v Google Search Console a koukněte se na záložku POUŽITELNOST V MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH. Jsou některé stránky označeny jako NEPOUŽITELNÉ?🤔. Pokud váš web není použitelný na těchto zařízeních, můžete ztratit spoustu potenciálních zákazníků. A to přece nechcete!!
4. Cílíte na správná klíčová slova pro váš projekt?
Dalším důležitým krokem hodnocení kvality vaší online prezentace je test atraktivního a relevantního obsahu, který bude obsahovat taková slova a slovní spojení = klíčová slova, která hledají vaši zákazníci. Klíčová slova jsou slova nebo fráze, které popisují váš projekt nebo službu a které lidé zadávají do vyhledávačů. Například pro developerský projekt v Praze 6 by mohla být klíčová slova jako “byty Praha 6”, “novostavby Praha 6”, „luxusní bydlení Praha 6“. Napište si jich třeba 10 nejdůležitějších.
Jestli databáze Google obsahuje vaši stránku/ky zjistíte tak, že do vyhledávače zadáte zvolené klíčové slovo společně s příkazem obsahujícím vaši WEB adresu. Tedy například pro klíčové slovo „byty Praha 6“ na mém WEBu by to vypadalo takhle:
Našli jste své stránky? Báječné 🍾🥇 A jsou tyto stránky relevantní zvolenému klíčovému slovu, nebo si Google vybral jinou, podle něj relevantnější stránku vašeho projektu?
Tak jak obstály vaše stránky? Na jedničku? Na dvojku? A víte že ani trojka nevadí? Opravdu! Nejdůležitější totiž je, jak v takovém testu obstojí vaše konkurence. Stačí, když v testu číslo 4 do vyhledávače zadáte pouze klíčová slova. Vyskočila na vás konkurence!! Opět- nevadí… A byla daleko před vámi? Tak to už vadí. To je jasné. Základní info, co je potřeba zlepšit ale máte tady.
A nebo se můžete kouknout, jak měřit úspěšnost SEO a PPC optimalizace.