Otázkou, „Jak na první stránku vyhledávání„, ať už Google, nebo Seznam.cz, nebo Bing a podobně se zabývá v podstatě každý, kdo chce používat online prostředí pro vlastní prezentaci. A nemusí se ani jednat o komerční subjekt, ale je jasné, že o ten půjde ve většině případů. SEO konzultace zdarma znamená, že se společně koukneme na vaše stránky, na vaši prezentaci a vaše data. Na to, co prezentujete a chcete prezentovat vy, ale i na to, co vyvádějí vaši čtenáři a zákazníci. Zdarma znamená, že vám řeknu, co si o tom myslím. Tyto informace můžete samozřejmě využít pro další vývoj vašeho online řešení. Můžeme společně vytěžit maximum z vašich dat na Google Analytics, koukneme na váš Google Tag manager a všechny datové zdroje, které máte vy k dispozici. A připravíme něco jako analýzu vašich dat. Ano, zatím stále ještě ZDARMA (…zatím…).
Cílem této práce bude nalezení průsečíku mezi vašimi potřebami a možnostmi. Mezi tím, co musíme společně udělat proto, aby se vaše prezentace opravdu objevila na první stránce vyhledávání. Protože jen správné pochopení faktu, že to bude stát nějaké úsilí, čas, ale i peníze povede k žádoucím výsledkům. V případě hledání odpovědí na otázku jak na první stránku vyhledávání to platí na 100%. Protože to chtějí i vaši konkurenti.
První stránka = to je SERP
Optimalizace vašich stránek je u vyhledávání pro přední pozice zásadní
Jste zde, protože již víte, že na desátou stránku se při hledání odpovědí na vyhledávači dostane naprosté minimum zákazníků. V první řadě si potřebujete odpovědět na otázky spojené s vašim obchodním modelem:
- kdo jsou mí klienti – stáří, vzdělání, odbornost, příjmová skupina, atd. [velmi dobře analyzovatelné i v rámci PPC analytiky]
- jaké jsou priority v rámci rozsahu mých produktů/služeb. Co je prioritou, co mě živí (nebo živit má)
- jakou chuť a kapacitu mám do práce spojené s rozvojem mých webových stránek. Sám nebo třetí strana, grafik, kodér, agentura…
- co je kritériem úspěchu – registrace, objednávka, přečtený článek nebo vyplněná registrace uživatele
- jak vypadá moje konkurenční prostředí – výhody a nevýhody mých konkurentů
- atd.
Samozřejmě, pokud vaše podnikání alespoň trochu funguje, asi jste si nějaký takovýto souhrn už dělali. Minimálně ve vaší hlavě. Pak je také nutné si odpovědět na otázku – Je pro mne efektivní se věnovat se aktivitám spojeným s odpověďmi na tu otázku, tedy jak se dostat na první příčku vyhledávání? A vím pro správnou odpověď všechno, co potřebuji? A tady vám s tím už můžu pomáhat já. Samozřejmě, v této první fázi se nejedná o komplexní řešení, spíše ukázku toho, co je v této oblasti pro vás možné a žádoucí. Ale zcela jistě to již přinese výsledky. Naše společná konzultace s využitím vašich dat a s definicí vašich cílů. A co vám to říká nejen o vašich návštěvnících, ale i o vás.
Jak na první stránku vyhledávání budeme řešit pomocí těchto kroků
- Vašich dat Google Analytics
- Obchodní cíle a vyplývající slovní spojení - klíčová slova
- Jaký je aktuální stav vašeho WEBu?
- Jak vypadá vaše cílová skupina? Pomůže SEO optimalizace pro přirozené hledání?
- Využíváte systémy PPC reklamy? A jaký je podíl takto přivedených zákazníků z celku?
- Jak se chová návštěvník? Pomůže SEO zvýšit počet návštěv??
- Pracujete v rámci analýzy dat s Konverze a dávají smysl pro obchod?
- Vykazují data zjevnou známku chyb v monitoringu, nebo se jedná o nízký objem vyhledávání?
- Jak vypadají technické parametry vaší prezentace?
- atd.
Přední pozice u vyhledávání jsou v online prezentaci naprosto zásadní
Získáte tedy odborný názor na to, jak využíváte data a poznatky získané z nejrůznějších datových nástrojů ke zlepšení (nejen) pozice webových stránek a nejlépe k umístění na první stránku vyhledávání v rámci vaší marketingové strategie. Díky naší spolupráci při hledání odpovědi na otázku, zda jak nastavit strategii pro umístění vaší firmy na první stránku ve vyhledávání můžete lépe porozumět svému publiku a přijímat obchodní i marketingová rozhodnutí založená na vašem konkrétním podnikání. A to ve výsledku zvýší výkonnost vašich webových stránek a umožní dosáhnout vašich obchodních cílů.
Na základě tohoto základního posouzení se můžete samostatně a odpovědně rozhodnout, jak budete dále postupovat s rozvojem vaší internetové prezentace, ale i návazných systémů online reklamy a dalších aktivit v rámci například sociálních sítí. Rozhodnutí, zda budeme dále spolupracovat na optimalizaci vašeho webu a SEO Optimalizaci je samozřejmě plně na vás. Pomůžu vám nastavit strategii SEO Optimalizace a naplnit základní předpoklady pro její úspěšnou realizaci. Ale také analyzujeme zdroje vaší návštěvnosti, nebo demografické údaje uživatelů a hlavně zákazníků.
Mým cílem je pomoci vám maximálně využít vašich vlastních možností. Aby se vaše online prezentace, váš WEB ocitl na první stránce vyhledávání a vy mohli přijmout taková rozhodnutí, která povedou k úspěchu vašeho podnikání.