Správa PPC kampaní je zásadní součástí online marketingu.
Správa PPC kampaní je dlouhodobá záležitost
Při přípravě PPC kampaní jako součást online marketingu je pro mne zásadním krokem stanovení jednotného oslovení zákazníka v jeho cestě od vyhledávače a reklamního prostředí až po poslední html stránku s produktem. Velmi často se setkávám s tím, že správa PPC kampaně je navržena tak, aby přivedla firmě velké množství čtenářů jejich WEB stránek. Jenže oni jsou to podle mne opravdu JEN ČTENÁŘI. Když v rámci PPC analytiky zjistím, že více než 70% návštěv končí do 2-3 vteřin – jaká je pak skutečná cena vynaložená na prodej – cena konverze? Přitom to není tak úplně špatně – přece jen čtenáři reagovali na klíčová slova a texty, které klient odsouhlasil (doufejme!). Ale snažím se mít při správě PPC kampaní vždy na paměti, že méně je někdy více. A pokud se s klientem dohodnu na SEO optimalizaci webových stránek, pak se výsledek dostaví. A je jedno, jestli na Google Ads, Seznam Sklik, nebo na Facebooku.