SEO Praha

Zlepšení pozice a SEO optimalizace WWW stránek pro vyhledávače
v regionu Praha a střední Čechy...

Praha a SEO. Základní body

SEO Optimalizace a zlepšení pozice WWW stránek pro vyhledávače je služba vhodná pro kohokoliv. Není jen SEO Praha. Ale ani SEO Brno. Mý klienti jsou a mohou být firmy z Prahy, ale i Ostravy. Ani Mostu nebo Šumperku se nevyhýbám. Základní hodnotou práce a prezentace na internetu je přece fakt, že ONLINE opravdu může být odkudkoliv… 

Jsem flexibilní a velice rád se s vámi domluvím i na osobní schůzce. U některého typu širší spolupráce je to naopak velmi vhodné = sednout si společně, probrat veškeré prvky internetové prezentace, které klient považuje za klíčové z pohledu jeho obchodních cílů a strategie. Pokud jste firma s lokálním působením, zvláště u služeb, bylo by zásadní chybou si myslet, že to, co funguje v rámci SEO pro Brno, bude fungovat i pro České Budějovice nebo Písek. A pro optimalizaci PPC kampaní je lokální působení na klienta naprosto zásadní.

SEO Praha - to znamená konkurence

Potřebujete optimalizovat své stránky a jste firma působící v Praze? Pokud jste alespoň trochu úspěšní ve svém oboru pak víte, že konkurence vám dýchá na záda, máte ji doslova za rohem. A předpokládám, že jste se s tím naučili žít a podnikat. Pak je vám jasné, že je potřeba, aby i vaše internetová prezentace měla dobře „nabito“ pro uživatele internetových vyhledávačů. Na druhou stranu jste firma, která má k dispozici kolem desetiny obyvatel Česka a máte pro své rozhodování ty nejlepší online data, jaké si dokážete představit. Žádná jiná lokalita v Česku nemá tak velký potenciál a tedy tak zajímavou množinu dat k analýze a návrhu PPC strategie, ale i SEO optimalizace. Protože všechna tato data vám říkají, co si vaši zákazníci myslí, co dělají, co chtějí.  

A jako SEO konzultant vám můžu i díky rozsahu svých referencí pomoci v analýze těchto dat, ve správném manažerském rozhodování. Jakým způsobem je vhoné dále řídit svoji online prezentaci. A právě díky PPC optimalizaci ale i vhodným SEO úpravám vašeho WEBu můžete dosáhnout maximálního efektu vložených investic.

PPC optimalizace pro region Praha a střední Čechy

Pokud je u SEO optimalizace potřeba vnímat regionální odlišnosti v  potřebách zákazníka hledajícího vaši službu nebo produkt, tak u PPC kampaní to platí několikanásobně. Určitě už máte svoje zkušenosti s PPC reklamou (jinak byste asi tady nebyli…) a víte, že se právě v oblasti PPC dá utratit velmi mnoho finančních prostředků s výsledkem, který se ne vždy dá dobře měřit. Je to samozřejmě možné a já vám v této oblasti rád pomůžu. Nicméně platí i ta část o datových zdrojích. Jako PPC specialista vám pomůžu se správným nastavením PPC kampaní. Analyzujeme vztah vašeho podnikatelského záměru k požadavkům klientů, najdeme ta správná klíčová slova ale i vhodné texty pro PPC reklamní sdělení.

SEO v Praze - to opravdu znamená konkurence

Potřebujete aby se vaše stránky objevovaly na nejvyšších místech vyhledávačů a jste firma působící v Praze? Pokud chcete být úspěšní ve svém oboru pak víte, že konkurence vám dýchá na záda. A předpokládám, že jste se s tímto faktem naučili žít a podnikat. Pak je vám také jasné, že je potřeba, aby i vaše internetová prezentace měla dobře „nabito“ pro uživatele internetových vyhledávačů. Informacemi, obsahem. Na druhou stranu jste firma, která má k dispozici pro svou nabídku zboží nebo služeb kolem desetiny obyvatel Česka a máte tedy pro své podnikání ty nejlepší online data, jaké si dokážete představit. Žádná jiná lokalita v Česku nemá tak velký potenciál a tedy tak zajímavou množinu dat k analýze a návrhu PPC optimalizace, ale i SEO strategie. 

Aktivity vedoucí právě ke zlepšení pozice vašich stránek a produktů a tedy zlepšení vaší viditelnosti v rámci online světa vyhledávačů jsou: 

Analýza klíčových slov – najít relevantní „klíčová slova“ pro Váš obor a vybrat ta, která mají nejvyšší objem vyhledávání vašimi zákazníky a zároveň rozumnou míru konkurence. I kombinace méně hledaných slov může být zajímavá při omezení konkurenčního tlaku.

On-page optimalizace – upravit Vaše webové stránky tak, aby byly optimalizovány pro vybraná klíčová slova a zohledňovaly lokalitu Praha 6. Pomohu Vám s úpravou titulků stránek, meta popisů, URL adres, popisu obrázků a dalších elementů, které mají výrazný vliv na umístění stránek ve výsledcích vyhledávání.

Obsahová strategie – návrh strategie struktury a tvorby obsahu tak, aby byl v souladu s vybranými klíčovými slovy a lokalitou Praha 6. Přizpůsobíme obsah tak, aby byl relevantní pro vaše zákazníky a zároveň optimalizovaný pro vybraná klíčová slova a lokalitu.

Off-page optimalizace – budovat strukturu kvalitních zpětných odkazů z autoritativních a relevantních stránek, s důrazem na odkazy ze stránek týkajících se regionu Praha 6. Toto je další z důležitých (a dlouhodobých) faktorů pro zlepšení Vašeho umístění ve výsledcích vyhledávání.

Technická optimalizace – zajistit rychlé načítání, bezchybnou funkčnost a plnou responzivitu Vašich webových stránek, včetně jejich přizpůsobení pro mobilní zařízení. To je zásadní faktor pro dobré umístění vašich stránek, zejména při vyhledávání z lokality Praha 6.

Nastavení PPC kampaní – nastavit a optimalizovat PPC kampaně pro klíčová slova a slovní spojení vycházející z potřeb vašich zákazníků v lokalitě Praha 6. Cílem je dosáhnout co největšího konverzního poměru z vašich PPC kampaní a maximálního efektu reklamního rozpočtu, abyste získali co největší počet kvalitních kliků na Vaše webové stránky.

Za přínos považuji také svoje zkušenosti z řízení obchodu a marketingu, které můžeme využít pro vhodné propojení vaší online strategie na celkovou obchodní a marketingovou strategii.

Rozsah PPC a SEO služeb nabízený pro Prahu a střední Čechy

Předpoklady úspěšné a efektivní práce na SEO v Praze

SEO ani PPC optimalizace není samostatná práce PPC specialisty. Za základní považuji nezbytnou provázanost s obchodními a marketingovými cíli společnosti. Současně je dobré si uvědomit, že SEO optimalizace znamená průběžnou optimalizaci, která sama o sobě může zabrat/zabere i několik měsíců. Navrhnout strategii, případně základní body lze samozřejmě v kontextu úvodní analýzy. Databáze jednotlivých vyhledávačů i celkový trh je ale živý organizmus a WEB klienta by měl dobře a flexibilně reagovat na změny. 

Za nejdůležitější body považuji 

Další společné cíle se pak budou lišit podle toho, zda je váš zákazník ze segmentu B2B (podnikatelský subjekt), případně B2C (koncový zákazník). Zda primárním cílem je oslovení a získání pozornosti, nebo přímý nákup/prodej. Všechny tyto možnosti spolupráce můžeme vzájemně vyladit v rámci úvodní PPC a nebo SEO analýzy.

Štítky:  

Sdílej :

SEO akademie

Využijte sílu SEO a PPC s naší akademií

Objevte nejnovější trendy a osvojte si strategie, které vám pomohou dosáhnout vynikajících výsledků ve vyhledávačích i placených reklamních kampaních

Správa PPC kampaní

Správa PPC kampaní

Reshoper 2024

RESHOPER 2024 – analytika světu/eshopu vládne.

Google AdSense

Co je Google AdSense