Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.
Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.
Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou.
Hledáte cestu, jak se neztratit v online moři konkurence?
Neváhejte a investujte do svého online růstu! Můžete si rezervovat bezplatnou konzultaci.
Zadejte svůj email, odhlásit se můžete vždy.
Copyright © scuka.cz ; Cookies