SEO & PPC Akademie

Nebo to můžete brát také jako slovník pro SEO a PPC optimalizaci. Nevíte co která značka a výraz znamená? Zde určitě najdete co hledáte. A nebo se zeptejte.

Ne, SEO & PPC Akademie není o textech pro Ctrl-C, Ctrl-V do vysokoškolských skript. Na takové vysvětlování, co je to SEO optimalizace je Wiki (Wikipedie), nebo Google. Já tím názvem SEO & PPC Akademie mám na myslí, že vám nabízím zjednodušený, chcete-li laický popis témat, kterými se zabývám. 

SEO & PPC Akademie je souhrn PPC a SEO výrazů, které byste měli znát.

Informace z obou oborů, tedy optimalizace PPC (platby za kliknutí) ale také SEO (optimalizace pro vyhledávače) a jsou důležité. Protože každý z těchto oborů má své vlastní výhody a oba si zasluhují pozornost a také znalosti. Pokud je váš marketingový mix správně vyvážen, můžete dosáhnout většího počtu zákazníků a zvýšit celkový výkon reklamní strategie.

Zásadním cílem společné SEO a PPC optimalizace je, že dokáže zařídit, že za PPC utratíte takový objem finančních prostředků, který bude mít pro Vás ten největší efekt. A vy také budete zcela jistě vědět PROČ a ZA CO utrácíte. V následujících článcích tedy pro vás průběžně připravuji takové stručné informace o hlavních výrazech, které na vás/nás v PPC a SEO čekají nebo čekat mohou. 

No a pokud nemáte čas a nebo energii na pročítání všech těch hesel – zkuste třeba SEO – vyhledávání. …😊.

SEO a PPC Akademie - nejdůležitější výrazy a zkratky :

Co najdete v akademii:

Změny trhu, které jsme nezažili roky. Zdražování, válka. O dopadech na logistiku jsme si povídali s významnými poskytovateli služeb.
Google opouští postupné ukončování souborů cookie třetích stran? No, možná že ne, možná že jo. Nebo vlastně "to záleží"...
SEO a PPC partneři se kterými spolupracuji a vytvářím WEB design, SEO i PPC a které dlouhodobě poskytují kvalitní a odborné služby.
Pro SEO Specialistu je důležitá znalost - Technické SEO problematiky jako takové. - Problematiky klíčových slov - Rozdílu mezi slovy a dotazy - Konverzních cílů klienta atd.
Většina SEO nástrojů je často k dispozici zdarma. Ty profesionální a placené ale mají velmi často režim, který snese označení „SEO nástroje zdarma„. Použití je většinou omezeno na registraci a jeden nebo několik málo testovaných WEBů.